måndag 25 januari 2010

[ordning och reda]

Nu ska det minsann bli ordning och reda på torpet! || Basta! || Jag har idag inhandlar den vita glasmagnet-organiserings-tavla som jag så länge tänkt smacka upp på vår FULA hall vägg, så att det är det första och det sista man ser när man går in och ut. Den där väggen är en sådan där vägg som bara är ful, hur jag än försöker. Vet inte varför? Har testat massor av olika ramar - blev rörigt. Har testat ett fåtal liadana ramar - blev trist. Kan bero på att alla kläder, skor, mössor, vantar, vagnen, det fula klädskåpet bidrar till att den känns så ful. Dags att ta tag i. Upp på tavlan! *ler*

Skulle nog även behöva en sådan här sak för att organiser alla mina smycken som görs / används / planeras ...   Hur svårt kan det vara att göra en sån själv - ännu en to-do-sak på tavlan! I detta tempo kommer jag snart behöva en organizer-tavla till ... bara för mina egna små projekt. Haha!

1 kommentar:

  1. Ja, en sån där behöver du till alla smycken!! Nu måste du uppdatera bloggen för jag har börjar sälja in dig här på jobbet :-) De är jätteinstresserade. Kom på att du kan använda min kollega när du behöver fota nya smycken. Han är superduktig. Löken

    SvaraRadera