måndag 11 januari 2010

[Nytt liv]


Idag är början på mitt nya, hälsosamma liv. Ja, skratta ni som känner mig. Gör det bara! Jag vet det här är miljonte gången jag säger detta MEN nu är det på ritkigt, på allvar! Jag lovar! Ja, jag kommer ju inte överdriva - jag kommer bara dra ner på sockerintagen, äta mer frukt & grönt och börja träna & ta hand om min kropp. Japp, så är det bestämt! Och med VILJA & rätt kämparanda ska det nog gå.
Hejja mig!
Jag börjar imorgon med en 1,5 timmars lång eucalyptusbehandling [Turkisk saltpeeling med eucalyptusolja. Kurbad med eucalyptus inkl. hårbotten-massage. Helkroppsmassage.] på Sturebadet - ni ser, bara det!

Tack Fru R för en mycket trevlig förmiddag. Busen och Axel lekte  prima, även om de alltid skulle ha precis samma leksak. Prinsarna! Och alltid lika kul att babbla på om allt & inget med dig, så där bra som bara vi kan göra det. Och lunchen du serverade var lika god som alltid. Mums! Och grattis till de secondhand-fynd du gjorde när jag var tvungen att rusa hem för att natta Busen! Vi 'leker' snart igen.

Strax ska jag hämta storebror och så ska vi springa bort till doktorn för att försöka reda ut vad det kan vara han är allergisk mot. Nilsen var så duktig idag när vi gick till dagis, inget gnäll och så en puss och extra hård kram innan jag gick. Fina Spiderman! Och jag, jag njuter nu av ett nystädat hem och ett äpple, precis som det ska vara som hemmafru ...

1 kommentar:

  1. mmmm...choklad och glassbåt..har jag precis tryckt i mig :-) Löken

    SvaraRadera