söndag 17 januari 2010


Jaha - så var det redan söndag. Oj vad tiden går fort.

Vi bestämde oss för att stanna hemma i stan denna helgen. Nilsen behövde en klipptid; så vi fick det gjort i går fm. Sedan var resten av dagen en riktig slappardag. Satt i soffan och collade hela dagen. Har liksom gått in i väggen. Så trött, så in i baljans trött är jag.

Nu är lill-Nilsen och maken på barnkalas hos dagiskompis H - kul. Jag tycker det är kul för dem att få göra lite saker tillsammans på helgerna. Jag & barnen får så mycket rolig tid tillsammans ändå. Busen sover. Han är också nyklippt, vår lille Gollum, men utav maken hemma i badbaljan. Fungerar bra det också. Vad är det förrästen för fel på frisörer som klipper barn - varför slarvar de så. Nu syftar jag inte på maken, han är riktigt vass på det där. Men där Nilsen var igår - jeeeze! Efter första klippet, som tog max 15 minuter, såg han för j--lig ut, så de fick klippa om. Nu blev han fin! Precis som om det inte är lika viktigt hur ett barn ser ut i håret!

Jag ska KLIPPA MIG IMORGON - hipp hipp hurra! Sist jag klippte mig var i september, så mitt svinto behöver ett ordentligt klipp. Synd - jag som vill ha Sienna's frisyr nu! Men med min hårväxt så ... kanske om ett år så ... Sienna, jag gillar henne. She's a cool chic! 


Tror jag måste gå till hälsokosten och woohoo:a lite D-vitamin. Sååååå tröööööötttttt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar