fredag 8 januari 2010

[boka resa]


Welcome Happy Friday! Gorgeous Friday ... Nu är det fredagdsmyyyyssss ...

I helgen funderar vi på att åka ut till stugan - mysa med levande ljus, lek i i snön, fixa lite och äta gott. Men så tittar vi på väderrapporten och det verkar som om det ska bli så kallt. Är det skoj då? Minus 15 grader och gå omkring och huttra? Vi får se, bestämmer oss ikväll över ett glas chabli och skaldjur. Mmmm ...

Vad vi i alla fall SKA göra i helgen är att planera in nya resor för år 2010. Vi är sugna på sol & värme (skidorna ska få sig en omgång nästa säsong när Busen är lite äldre så all kan njuta) och jag är riktigt sugen på en resa till USA igen - och till London (on my own). En kortare resa ska även bokas in till mina fina i Nässjö/Eksjö.

Maken drar till USA nu i slutet av januari, tror jag, så nu måste jag rappa på med att beställa saker så de hinner fram. Antrooooo --- here I come! Lotta, har du sett något extra fint den sista tiden som jag bara måste ha? När jag tittar i katalogen så känns det som om jag kan köpa rubbet - as usual!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar