tisdag 22 december 2009

[utmaning a la kalaslotta]

KalasLotta utmanade mig. Och eftersom hon är min US PS, så let's do it:

Årets bedrift:
Att jag fortfarande älskar att vara hemma med mina barn på heltid. Jag är stolt över mig själv som kan ge dem denna tiden i deras unga små liv. Hemmafru, jag - javisst! Trots en del motgångar- I love it!

Årets bittra:
En riktigt tråkig sak som hände i somras.

Årets bästa semester:
USA! Besök hos KalasLotta & co, NY, Newport, Florida ... åh viilken underbar resa! Snart igen ...

Årets nytillskott:
Bosse - jaá, jag vet, han föddes förra året - men i år har han blommat ut och blivit en sådan liten busig chamör. Storebror har insett att lillebror är ganska skoj att leka med. I alla fall hitta på bus ihop med.

Årets förlust:
Morfar! Min älskade morfar fick en rejäl stroke i somras och blev sig aldrig lik igen. Jag saknar honom så MYCKET! Så mycket! Saknar att kunna prata i telefon med honom ...

Årets vuxenpoäng:
Vuxen? Vad är det?

Årets fysiska förändring:
Rattarna.

Årets nya kändisförälskelse:
Rachel Zoe. Hahahaha, I diiiiie!

Årets mest gåshudsframkallande låt:
Nils som stjärngosse sjungandes "Staffan var en stalledräng ...".

Årets läsupplevelse: 
Något av alla de magazines som jag plöjer.

Årets insikt:
Att min familj betyder allt för mig! Min make är THE MAN och mina barn de finaste som finns. Det visste jag redan, men det blev extra tydligt i år. Min familj är kärlek.

Årets teve-besatthet:
The Rachel Zoe project! [man blir besatt, extra mycket eftersom man inte kan se det i SWE] Och Robinsson såklart ...

Årets fest:
Inte så mycket fester att välja bland ... tyvärr! Men min klassträff i Ljungby med de vänner som jag fick redan då jag var 6 år gammal var najs. Så kul att se att alla lyckats på ett eller annat sätt här i livet. Lycka! Nästa år; paaaarty!

Nu utmanar jag: Ankan & T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar