torsdag 17 december 2009

[julklappar]

> check!

Nu är de flesta julklappar inhandlade. Maken tog ett par timmars 'vab' imorse så att jag kunde springa som en tok i snöstormen och handla alla mina sista julklappar. Är ganska nöjd med de flesta, tror jag. Hoppas att de som ska få dem blir det också. Alltid roligast att köpa till LittleSis - men också svårast. Man vill ju liksom få till det där lilla extra.
Dessutom hittade jag ett par små saker till mig själv. En vit 'chanel'-blus och ett riktigt fint vintage halsband (ett stort ekollon med blad och allt i gammalt guld) - lite vacker på julen måste man ju vara. Tack snälla maken som lät mig stressa av en stund och göra det jag gör bäst - shoppa!



Att det toksnöade och snön låg i drivor gjorde det hela väldigt juligt. Underbart! Jag älskar den vita, vackra snön som ligger så vakert på allt. Låt den få ligga länge nu!

Dags att pyssla julkort! Oooohps, de är inte ens klara i mitt huvud än. Korten på barnen är underbart. Men resten - hur ska det se ut. Japp, nu har jag det! Let it be, let it be, let it be ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar