lördag 26 december 2009

[julen]

Oooh vilken härlig jul vi haft. Först en vända till Uppsala för att vira med makens familj [tack snälla C & M för en trevlig dag]! Sedan en lång & snöig färd med bilen på juldagen ner till Småland där vi firat med min familj. Lovely! Men ooooh sååå mycket mat och oooh så mycket klappar från tomten. Vi måste varit fantastiskt snälla allihop i år! Men nästa år är jag sugen på det som KalasLotta med familj gör ...

Idag har vi åkt snowracer (nya som Nilsen & BosseBus fick av momo & mofa och gamla som jag och littlesis hade när vi var små) i 'stora backen' (shit, den är ju så liiiten nu när man själv är stor). Bosse skrattade så han skrek och Nilsen ville bara köra fortare, fortare, fortare. Och sladda så klart. Det ven om oss när vi alla körde racertävling. Jag & littlesis var snabbast. Hahaha! Så kul!

Nu myser vi alla - littlesis och T är också här, men gammelE & Rolf har åkte hem. Och vi ser fram emot att jag ska bjuda alla på kebab ikväll.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar