tisdag 6 oktober 2009

Positive Thinking!

Nu ska jag ta mig i kragen - tänka positivt! Det blir inte bättre än man gör det ...

Helgen var väldigt mysig eftersom mamma o pappa kom som en liten överraskning. LittleSis o T var på västkusten och fiskade hummer, så vi fick ha dem alldeles själva. Mysigt tyckte kidsen, mysigt tyckte jag. Tyvärr mådde jag uruselt så jag var inte det roligaste sällskapet. Men det var mycket tacksamt att momo & mofa kunde ta barnen lite. På fredagen var de i parken och busade en stund och på lördagen stannade Nilsen kvar med dem på stan för att lajja lite. Extra uppskattat så klart eftersom mannen var ute på spektakel med PeterSchmeter & co (de körde båt FORT! FORT! i skärgården, kidsen!) hela dagen & kvällen. Mamma lagade en riktigt god lammstek åt oss. Mums! Och så fick vi god indisk mat den andra dagen. Vi mös framför tv:n och vi fikade kanelbullar på söndagen - så klart!

Men jag är inte riktigt på G. Har varit tungt att komma hem och ins att nu är det vardag. Samma gammla lull-lull igen. Höst med sjukdomar och mörkret som kryper på. Shit vad jag älskar solen och ljuset! I LOVE IT! MEN som sagt - nu ska jag rycka upp mig, vara positiv och göra det bästa av situationen. MÅSTE - för allas skull.

Och så ska jag nog i smyg börja titta på en nya resa ... hihi ...

2 kommentarer:

  1. Kan meddela att här är det sol väldigt ofta..väldigt väldigt ofta...kanske inte vore så dumt att flytta hit..kooooom koooom..Anthro och jag väntar på dig..

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kanske det kanske ... hihi!

    Skulle jag passa in tror du - bland de amörican ladies ;-)

    SvaraRadera