torsdag 8 oktober 2009

I tisdags när jag hämtade Nilsen var han inte på G. Han gick i snigeltakt och hade suttit i 30 minuter och väntat på mig, istället för att leka. Inte likt min lilla gris. Och jaha - 39 grader i feber visade termometern, så nu är även han hemma krasslig. Han var hemma igår och febern har sakta sjunkit. Idag är han mycket piggare. Vi försökte få dagen igår att gå - gjorde egen playdoo (coolt, illröd & illblå som vi höll på att rulla så det blev fina mönster), målade fingerfärg (som blev mer eller mindre kroppsmålningar) och så lekte vi i lekrummet. Sedan blev det MYCKET tv. Suck! Jag hann även med ett besök hos läkaren för att kolla mina luftrör som värker när jag andas, tryck över bröstet och så trött.

Men ute skiner solen och idag firar vi så klart Nilsens namnsdag. Stort! Hihi! Vi ska ta oss ut för lite höstluft och en bakelse ska inhandlas. Hoppas pappa kommer hem med en kul present ikväll ...

Har gjort ett par nya smycken. Ett par örhängen och ett halssmycke. Faktsikt riktigt coola. Ska försöka ta bilder på dem och lägga upp på bloggen. Håller även på med ett halsband som jag ska försöka göra klart idag. Sedan ska jag sammanställa en pdf som jag ska skicka ut. Nu ska jag komma igång, på riktigt. Vet ni någon som behöver/vill ha smycken - tipsa om mig! Good prices, just for you ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar