måndag 14 september 2009

USA rocks!

Nu är vi här - in da USA! And it ROCKS! Jag älskar USA ...

Att bo hemma hos KalasLotta m familj är awsome! AWSOME! Vilken villa! Jag ska se om jag kan få ta lite bilder och visa. WOW! Hon har verkligen lyckats. Vilka vänner, we LOVE you! Nilsen älskar att leka med barnen. Killarna är såklart hans idoler och han och Franka fnissar och jagar varandra. Härligt att se!

Resan gick super. Barnen var fantastiska. Inget att klaga på. Det enda vi kan klaga på var biluthyrningsfirman, det tog en evighet att leta fram en bil och få fram 2 bilbarnstolar. Jeeze! Vi var väldigt jetlaggade när vi kom, ja faktiskt de 2 första dagarna. Speciellt jag. Shit, jag kände mig riktigt sjuk. Nu börjar jag komma igen - och barnen är på USA tid.

KalasLotta tog med mig att fixa naglar och fötter första dagen. Fina fisken! Så fint med fina händer och fötter. Och sedan spenderade vi en evighet på VÄRLDENS coolaste affär: Antropologie. Jag vill dit igen: NU!!! Shit pommes, vilka grejer, jag vill ha ALLT! Där kommer jag shoppa loss! Har redan handlat lite. Mmm, vill ha mer. LittleSis, kolla in hemsidan om du vill ha något därifrån!!!

Igår spenderade jag och BosseBus fm hemma medan J och P stack och köpte golfklubbor till P. Sedan drog vi till en skoaffär och shoppade nya sneakers till Nilsen (sååå billigt!!!) och så hann vi med en shopping på Stop & Shop. Jag älskar att gå i amerikanska mataffärer - oooh, vilka minnen från aupairtiden. Bosse fick lite snacks och mat & blöjor. Great! Sedan gick vi på en rolig restaurang. Japansk, där de lagade maten på bordet där vi satt. Roligt & gott. Lite läskigt enligt Nilsen.

Vi har idag varit på Pastis idag och ätit brunch med familjen KalasLotta. Gott och najst. Sedan hann vi med en trevlig promenad med kidsen i Soho. Hittade inget men alltid kul att strosa. Nu har vi just avslutat en trevlig middag ute på verandan och barnen badar. Sladden till datorn fixad så nu är jag back in business på nätet.

Imorgon ska vi göra W. Och shoppa såklart!

1 kommentar:

  1. OHHHHHHHHHH va avis jag blir! Shoppa på!! Ha en underbar semester! KRAM A

    SvaraRadera