onsdag 9 september 2009

Imorgon : Holiday!

Imorgon drar vi - på HOLIDAY - till det stora landet over där! Ska bli så spännande & fantastiskt kul. Lite pirrig inför flighten (usch!) men det kommer ju så klart gå bra. Och barnen kommer sova 9 timmar och så kommer de komma in i den amerikanska tiden på studs (inga tidiga mornar) ... smoooooth!

Jaá! Och först så kommer vi till KalasLotta & co i Westport och får se deras stora, fina hus in real life. Shit vad kul det ska bli att hänga i hela 10 dagar (tycker i alla fall vi - haha). Sedan bär det av mot Florida & Orlando med besök på Disney World och SeaWorld. Gissa om Nilsen längtar. Därefter åker vi ut till Clearwater där vi ska sola & bada och njuta innan vi åker hemåt. Vilken resa va! Det är vad jag kallar HOLIDAY!

Mamma & pappa kommer och tar hand om lägenheten under tiden, bra att någon bor här och sköter våra 'alla' blommor. Haha!
Idag tänker jag på min lilla morfar som flyttats till ett korttidsboende. Lilla morfar! Jag vet, du vill hemtill dig, ta hand om dig själv och leva ditt lilla liv. Men det här blir nog bra, så bra det kan bli. Puss!

Och på fredag tänker jag på dig HÖNAN (you know who you are)!
Snart färdigpackad och ikväll ska jag äta på Lux, spännande!

1 kommentar:

  1. Vi tycker oxå att det ska bli superduper att ni kommer till oss att ni sen gör exakt samma resa som vi kommer göra i november är ju toppen - då får vi tips o råd från er!

    Välkomna hit!!!!!

    SvaraRadera