onsdag 27 maj 2009

Nils hårfin

Igår efter dagis tog vi oss iväg till frisören, så nu är Nilsen kanonsnygg! Om möjligt snyggare än snyggast! Han satt som ett ljus hela klippningen och fick glitter i håret. Mycket coolt!Och som belöning gick vi och köpte en Slush. Mmmm, mycket uppskattat! Svalkande i solens gassande sken.

Min dag i övrigt var lugn. Bosse o jag hängde hemma hela fm, åt kebab-lunch med söta Sis ute på gården (som tog coola Polaroid bilder på mig o Bosse) och sedan tog vi en tur till Rörstrandsgatan och tittade inom Milla Milano. Där hittade vi fina byxor från Wheat & en supercool body/skjorta från Lucky Wang. Blir fina sommarkläder till BosseBus. Sedan: dags att hämta Nilsen (som var smutsigare än smutsigast - hem o byta kläder snabbt - klippas - ta sig hem från Odenplan med bussen med en Slush i handen - inom o handla gott inför picknick med dagis idag onsdag - hem och leka - mamma lagar mat - Bosse vilar -Nils leker - pappa kommer - mys i soffan - nattning ... sova!

Idag - Nils är på dagisutflykt till Hagaparken hela dagen. Bosse & jag har ätit frulle med Cissi och nu sover lillgrisen och jag slappar (och tvättar - igen!). Vi ska möta Nils i parken idag och ta bussen bort till Kronobergsparken, det är tydligen jippon där idag så vi ska möta Helene & Frans där. Ansiktsmålning & karuseller - jo jag tackar jag! Hoppas att Nilsen ska orka bara efter en heldag utan vila och i friska luften ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar