tisdag 31 mars 2009

Home alone

Jakob är i London för att 'tacka av' en gammal vän i branchen. Tony ska öppna bed&breakfast efter måååånga år i Sec Lending branchen. COOLT!

Jag & mina småkillar har haft en superbra dag. Har varit hos doktor Max med BosseBus, som än en gång bedömdes OK. Förmodligen förkylning i kombination med några slags 'flärpar' i halsen (som ofta småkillar kan ha) som gör att han hostar, rosslar och slemmar igen. Hmmm ... Men vi ska ju på återkoll med Nilsen på torsdag så då ska han lyssna på Bosse igen. Skönt att Max är så bra och färståeende. Han sa till mig att jag inte behöver be om ursäkt för att jag kommer dit med mina barn - om jag är orolig SKA jag gå dit. Skönt att få höra!

Sedan gick vi hem och åt kokt korv med potatismos (från korvmojjen) innan vi gick ut i den UNDERBARA SOLEN igen. Vi traskade på ner till Weibulls 0ch köpte MASSOR av frön (alfalfa, rosenbönor, blomma för dagen, solrosor, luktärtor) som vi ska så imorgon och sedan flitigt följa hur de växer. Nils är så intresserad! KUL! Sedan gick vi och LEKTE järnet i lekparken bakom Handels - Nilsen älskade den. Så mycket kul att klättra på. Sedan bakade vi pannkaksmuffins som vi åt med sylt & grädde. Gäller att lyxa till det när 'katten är borta' - hahaha ...

Fullt ös medvetslös hela dagen med andra ord ... så nu ska jag sova eftersom båda barnen sover inne hos mig inatt. Bäst att somna så fort jag kan så jag får sova något!!! Mina fina pojkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar